Tuesday, April 1, 2014

ခ်စ္ေသာႏြယ္သာကီ



 (၁)

ကၽြန္မအိမ္ေရွ႕မွာသိပ္လွတဲ႔ႏြယ္သာကီပန္းေတြအမ်ားၾကီးရွိတယ္.........................................။
လူေတြသိပ္လွတယ္လို႔ေျပာတဲ႔ႏြယ္သာကီပန္းေလးေတြကၽြန္မအိမ္အေရွ႔အိမ္ေဘးပတ္လည္မွာအမ်ားၾကီးရွိတယ္။
ကၽြန္မႏြယ္သာကီပန္းေလးေတြကိုသိပ္ခ်စ္တယ္...............................။
မေန႔ညကေမာင္ဆံုးေတာ႔မိုးေတြသည္းၾကီးမဲၾကီးရြာသလိုကၽြန္မခ်စ္တဲ႔ႏြယ္သာကီပန္းေလးေတြဟာအကုန္လံုးလူခူးျဖတ္ထားသလိုမ်ိဴးအပင္မွာတပြင္႔မွမက်န္ေတာ႔ေလေအာင္ကိုေျမျပင္ေပၚကိုအကုန္ေၾကြက်ကုန္ၾကတယ္။


သူနဲ႔ကၽြန္မစၾကိဳက္ၾကေတာ႔သူမွာလိမ္တတ္တဲ႔အက်င္႔ဟာကၽြန္မအတြက္လက္ေဆာင္ပါလာခဲ႔တယ္။ကၽြန္မသူ႕ကိုသိပ္ခ်စ္ပါတယ္။ အဲဒီအတြက္ကၽြန္မတတ္ႏိုင္သေလာက္ျပဳျပင္ဖို႔နဲ႔သည္းခံဖို႔ဆံုးျဖတ္ခဲ႔တယ္။မျမင္ဖူးမူးျမစ္ထင္တယ္လို႔ဆိုခ်င္ဆိုခ်စ္စခင္စၾကင္နာစလို႔  ဆိုခ်င္ဆိုသူဘာလုပ္လုပ္သူဘာေျပာေျပာကၽြန္မသူ႔ကိုယံုေပးခဲ႔တယ္။သူ႔ကိုကၽြန္မသိပ္ခ်စ္တာကိုး။ကၽြန္မတို႔ခ်စ္ခဲ႔ၾကတာသံုးႏွစ္ေက်ာ္ေလးႏွစ္ထဲေရာက္လာခဲ႔တယ္။  

ဒီၾကားထဲမွာလဲသူနဲ႔ကၽြန္မမၾကာခနဆိုသလိုျပသနာတက္ေလ႔တက္ထရွိတယ္။အဲဒါဘာလဲဆိုေတာ႔တခုခုဆိုသူကၽြန္မကိုလိမ္ညာတတ္တာပဲ။ဒါေပမယ္႔ေမ႔ေပ်ာက္လြယ္တဲ႔ခြင္႔လႊတ္လြယ္တဲ႔႔ကၽြန္မကသူ႔ကိုခ်စ္တဲ႔စိတ္နဲ႔စိတ္ဆိုးလဲခနျပသနာတက္စိတ္ေကာက္ျပီးေန႔၀က္ေတာင္မကူးဘဲစိတ္ေျပခဲ႔တယ္။

ကၽြန္မမၾကိဳက္ဆံုးဟာလိမ္ညာျခင္းလို႔ခံယူထားတယ္ေလ။လူဆိုတာဆင္းရဲတာခ်မ္းသာတာထက္လိမ္ညာတတ္တဲ႔လူဟာဘယ္ေနရာမွသံုးစားလို႔မရဘူးယံုၾကည္လို႔မရဘူးလို႔သတ္မွတ္ထားတဲ႔ကၽြန္မကအင္မတန္လိမ္ညာတတ္တဲ႔ခ်စ္သူတစ္ေယာက္ကိုရလို္က္တာသိပ္အံ႔ၾသစရာေကာင္းမေနလြန္းဘူးလားဟင္။ 

ကၽြန္မကသူမွသူသူ႔ကိုသိပ္ခ်စ္ခဲ႔ေပမယ္႔သူကၽြန္မကိုခ်စ္တယ္လို႔တထစ္ခ်မေျပာႏိုင္ဘူး။ဒါေပမယ္႔သူ႔အာရံုေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားမွာကၽြန္မရွိေနတာေတာ႔ကၽြန္မလက္ခံပါတယ္။ကၽြန္မတို႔တြဲလာတဲ႔သက္တမ္းတစ္ေလွ်ာက္မွာဘာမဟုတ္တဲ႔အေသးအဖြဲေလးေတြကအစခနခနလိမ္ညာရင္းျပသနာေပါင္းေသာင္းေျခာက္ေထာင္ဟာကၽြန္မတို႔ၾကားမွာအဖုအထံုးျဖစ္ခဲ႔တာေတာ႔အမွန္ပါ။သူ႔မွာရည္းစားေတြအမ်ားၾကီးရွိခဲ႔တာကိုကၽြန္မလက္ခံခဲ႔ေပမယ္႔ကၽြန္မနဲ႔ပတ္သတ္ျပီးတဲ႔ေနာက္မွာကၽြန္မကိုယ္တုိင္သူ႕ကိုျပဳျပင္ႏိုင္ခဲ႔လိမ္႔မယ္လို႔ေသြးနထင္ေရာက္စြာယံုၾကည္လက္ခံခဲ႔တယ္။သူကိုယ္တိုင္လဲအရင္ကလိုရႈပ္ရႈပ္ေပြေပြေနတာကိုမရွိေတာ႔ပါဘူး။ဒါေပမယ္႔၀ါသနာအတိုင္းဟိုဟိုသည္သည္သတင္းထြက္တတ္တာလြဲရင္ကၽြန္မနဲ႔ခ်စ္ျပီးေနာက္ျပီးကၽြန္မဟာသူ႕ရဲ႕သက္တမ္းအၾကာဆံုးအေဖာ္လို႔ေျပာရင္လဲရခဲ႔တယ္ေလ။

ေနာက္တစ္ခုကခုေခတ္ေယာက်ာၤးေလးပဲျဖစ္ျဖစ္မိန္းခေလးပဲျဖစ္ျဖစ္ရည္းစားမ်ားၾကတာအဆန္းမွမဟုတ္ေတာ႔တာ။ဒီအတြက္လဲကၽြန္မကထူးထူးေထြေထြသိပ္ျပီးခံစားေနမယ္႔မိန္းမေတာ႔မဟုတ္ဘူးေလ။ကၽြန္မလည္းေခတ္လူငယ္တစ္ေယာက္ပဲ။ဒါကိုလက္ခံပါတယ္။ဒါေပမယ္႔ကၽြန္မဟာမိန္းမတစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ႔အတြက္သူ႔အေပၚမွာသ၀န္တိုမႈ႕ေတာ႔ရွိတယ္ဆုိတာ၀န္ခံပါတယ္။အဲဒီအတြက္ကၽြန္မကသူ႔ကိုကိုလိုျမတ္ျမတ္ႏိုးႏိုး႔ေခၚခဲ႔မိတာေတာင္သူ႔အရင္ရည္းစားေတြေခၚတာနဲ႔တူေနလိုအျမင္ကတ္ကတ္နဲ႔႔ေမာင္လို႔ေျပာင္းေခၚခဲ႔လိုက္တာ။ေနာက္တစ္ခုကကၽြန္မကအိမ္မွာစည္းကမ္းနဲ႔ၾကီးျပင္းခဲ႔ရတဲ႔မိန္းခေလးတစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ႔အတြက္အရာရာကိုစည္းစနစ္တက်ေနတတ္ထိုင္တတ္လုပ္တတ္သလိုသူကေတာ႔ကၽြန္မနဲ႔ဆန္႔က်င္ဖက္ျဖစ္ခဲ႔တယ္။ဒါေတြဟာလဲအခ်စ္မွာသိပ္အေရးပါလွတယ္မဟုတ္ေလေတာ႔ကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ရည္းစားသက္တမ္းဟာလည္းေတာ္္ေတာ္႔ကိုသက္ဆိုးရွည္ခဲ႔တယ္ေျပာရမွာပါပဲ။

(၂)
.ဒီလိုနဲ႔ကၽြန္မနဲ႔႔႔သူခ်စ္လာခဲ႔ၾကတာသံုးႏွစ္ေလာက္ေရာက္တဲ႔အခ်ိန္မွာကၽြန္မဟာကၽြန္မရဲ႔ေဒါက္တာဘြဲ႔အတြက္စာတမ္းျပဴစုဖို႔ႏိုင္ငံျခားကိုသြားဖို႔လိုလာတယ္။မသြားခင္ညမွာပဲကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ခ်စ္သူေတြဘာ၀အတူေနျဖစ္ခဲ႔ၾကတယ္။အဲဒီေနာက္ေတာ႔ကၽြန္မေျခာက္လႏိုင္ငံျခားကိုထြက္လာခဲ႔တယ္။ဒီၾကားထဲစာအဆက္အသြယ္မျပတ္သလိုဖုန္းအဆက္အသြယ္ဆုိတာလဲမျပတ္ခဲ႔ဘူးေလ။တိုးတက္ေနတဲ႔အိုင္တီေခတ္မွာဗိုက္ဘာတန္ဂိုGlice,WhatApp,Line,Skypeဆိုတာေတြကကၽြန္မတို႔ႏွစ္ေယာက္ကိုသိပ္မေ၀းကြာေစခဲ႔ပါဘူး။ဒီလိုနဲ႔ကၽြန္မစာတမ္းကိစၥအတြက္ေဒတာေတြစုလို႔ျပီးလို႔လို႔ျပန္ဖို႔တလေလာက္အလိုမွာသူငယ္ခ်င္းဆီကသတင္းတခုေရာက္လာတယ္။သူနဲ႔ေကာင္မေလးတစ္ေယာက္အေၾကာင္းေပါ႔။ကၽြန္မတည္႔တည္႔ပဲေမးလိုက္တဲ႔အခ်ိန္မွာသူမဟုတ္ေၾကာင္းသူကၽြန္မနဲ႔ပတ္သတ္ျပီးေနာက္ပိုင္းရိုးသားစြာပဲျပဳျပင္ေနထိုင္ခဲ႔သလိုကၽြန္မအေပၚမွာလဲအေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ၾကိဴဳဳဴးစားေနတဲ႔အေၾကာင္းကၽြန္မမယံုဘူးဆိုရင္ျပန္လာတာနဲ႔တန္းလက္ထပ္ႏိုင္ေအာင္လုပ္မယ္။သူအကုန္စီစဥ္ထားမယ္လို႔ေျပာလာတယ္။ 

ကၽြန္မသံသယ၀င္မိေပမယ္႔ခနပဲျပသနာတက္လိုက္ျပီးသူေျပာသလိုဘဲသူ႕ကိုယံုၾကည္မႈ႕ေပးလိုက္တယ္။ကၽြန္မကိုယ္ကၽြန္မလဲသိပ္ပူေလာင္တယ္လို႔ခံစားရတာကိုး။သူငယ္ခ်င္းကေတာ႔သတိေပးရွာပါတယ္။ဒါေပမယ္႔ကၽြန္မကအခ်စ္သူရဲေကာင္းၾကီးေလ။မရဘူးယံုၾကည္ျပီခ်စ္မိျပီဆိုရင္ေခါင္းမာတတ္သူဆိုေတာ႔ဘယ္ေဘးကေျပာေျပာနားမ၀င္တဲ႔အမ်ိဴးေပါ႔။ဒီလိုနဲ႔သူေျပာတဲ႔အတိုင္းကၽြန္မတို႔စီစဥ္ျဖစ္ခဲ႔ၾကတယ္။ကၽြန္မျပန္လာျပီးသံုးရက္ေလာက္ၾကာရင္မဂၤလာပြဲတခါထဲက်င္းပဖို႔ေတာင္မိဘေတြကသတ္မွတ္ေပးစီစဥ္ေပးျပီးေတာ႔မဂၤလာကိစၥကိုစီစဥ္ခဲ႔ၾကတယ္။ဖိတ္စာေတြဆိုတာလွလိုက္တာ။ကၽြန္မသိပ္ေပ်ာ္တယ္။ကိုယ္ခ်စ္တဲ႔သူနဲ႔ဘ၀တစ္ေလွ်ာက္လံုးဆံုဆည္းရမွာဘယ္သူမေပ်ာ္ဘဲေနႏိုင္ပါ႔မလဲ။ဘယ္မိန္းခေလးကမေပ်ာ္ဘဲေနနိုင္မွာလဲေလ။၀တ္စံုေတြကအစကၽြန္မကဒီကေနလွမ္းပို႔စီစဥ္ျပီးလိုအပ္တာေတြကိုကၽြန္မအသိုင္းအ၀ိုင္းဖက္ကေနစီစဥ္ေပးၿကတာေပါ႔။ကၽြန္မအတြက္ေတာ႔အေပ်ာ္ဆံုးသတို႔သမီးေလးျဖစ္ေတာ႔မယ္အလွဆံုးသတို႔သမီးေလးျဖစ္ေတာ႔မယ္ဆိုတဲ႔စိတ္နဲ႔ကၽြန္မျပန္မယ္႔ရက္ကိုလက္ခ်ိဴးေရေနခဲ႔တယ္။

ဒါေပမယ္႔ကံၾကမၼာကမ်က္ႏွာသာမေပးခဲ႔ဘူး။ကၽြန္မအေပၚမွာကံၾကမၼာျဂိဳဟ္ဆုိးကခပ္ျပင္းျပင္းထန္ထန္ကိုရိုက္ခတ္ခဲ႔တယ္။အဲဒါဘာလဲဆိုေတာ႔ကၽြန္မျပန္ဖို႔ဆယ္ရက္ေလာက္အလိုမွာပဲသူဟာသူနဲ႔သတင္းထြက္ခဲ႔တဲ႔အဲဒီသတင္းထြက္တဲ႔မိန္းခေလးနဲ႔တညအိပ္ခရီးထြက္သြားခဲ႔တယ္ဆုိတာပါပဲ။ကၽြန္မကိုေတာ႔နယ္ကသူ႔မိဘေတြဆီမဂၤလာကိစၥေတြစီစဥ္ဖို႔တညအိပ္ျပန္မယ္ဆိုျပီးေျပာသြားခဲ႔တာ။ပံုမွန္ဖုန္းဆက္ေလ႔ရွိတဲ႔သူ။အရင္တုန္းကသူ႕မိဘေတြဆီသြားရင္ဖုန္းေခၚေနၾက၊ကၽြန္မမအိပ္ခင္တခါဆက္ကၽြန္မအားတဲ႔အခ်ိန္ဆိုဖုန္းဆက္ေလ႔ရွိတဲ႔သူကအဲဒီေန႔မွာထုူးဆန္းစြာဖုန္းကိုပိတ္ထားခဲ႔တာႏွစ္ရက္နီးပါးျဖစ္ခဲ႔တယ္။ဒါေပမယ္႔ကၽြန္မတခ်က္ေလးမရိပ္မိခဲ႔ဘူး။ဒီတစ္ေခါက္မွာသူ႕အိမ္ကိုသူနဲ႔အတူကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းေယာက်ာၤးေလးတခ်ိဴ႕ပါလိုက္ပါမယ္ဆိုတဲ႔အတြက္ဘာဆိုဘာမွမယံုၾကည္လဲမျျဖစ္မိခဲ႔ဘူးေလ။ 

(၃)

ဒါေပမယ္႔အဲဒီယံုၾကည္မႈ႔ကိုရိုက္ခ်ိဴးဖ်က္စီးလိုက္တဲ႔သူကသူကိုယ္တုိင္ပါပဲ။ကံမေကာင္းစြာကၽြန္မဒီသတင္းကိုသိလုိက္မိတဲ႔အခ်ိန္မွာယံုၾကည္ေပးခဲ႔တဲ႔ကၽြန္မကိုလွည္႔စားရက္ေလျခင္းပိပိရိရိလိမ္ရက္ေလျခင္းဆိုတဲ႔နာက်ည္းျခင္းမုန္တိုင္းေတြကဆူနာမီလိုတ၀ုန္း၀ုန္းတိုက္ခတ္လာခဲ႔တယ္။ကၽြန္မေမးတယ္ဘာအတြက္သြားမွာလဲဘယ္အတြက္လဲဆိုေတာ႔ကၽြန္မတို႔မဂၤလာပြဲအတြက္ျပန္မွာကိုယ္႔အိမ္ကိုယ္႔မိဘအိမ္ေတာင္မျပန္ရေတာ႔ဘူးလားလို႔ေျဖခဲ႔တဲ႔သူ႕ရဲ႕အေျဖ။ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းေယာက်ာၤးေလးေတြပါပါမွာဆိုတဲ႔သူ႔ရဲ႔ပိရိေသသပ္စြာလိမ္လည္မႈ႔။ေ၀ျပီးသားျဖစ္ေနတဲ႔ဖိတ္စာေတြ။ကၽြန္မကိုအလိုလိုက္ျပီးသေဘာတူခဲ႔ၾကတဲ႔ကၽြန္မရဲ႔မိဘေတြ၊ေနာက္အကုန္လံုးျပီးစီးေနတဲ႔ကၽြန္မရဲ႕မဂၤလာပြဲအတြက္အစီအစဥ္ေတြ၊ဖိတ္ထားတဲ႔လူၾကီးလူေကာင္းေတြ၊ကၽြန္မကမၻာျပိဳလဲခဲ႔ျပီ။ကၽြန္မအသည္းေတြဆတ္ဆတ္ခါနာက်င္ေၾကကြဲရတယ္။သူ႔ကိုစိတ္ဆိုးမုန္းတီးတာထက္နာက်ည္းရြံရွာသြားတာ။အဲဒီမိန္းခေလးကိုယ္တိုင္ကၽြန္မကိုေျဖရွင္းခ်က္ေပးျပီးမွသူနဲ႔အတူထြက္သြားခဲ႔ၾကတာ။သူ႔ရဲ႕ဖုန္းကိုတေန႔နဲ႔တညပိတ္ထားခဲ႔ၾကတာ။ဖုန္းေခၚေနၾကလူတစ္ေယာက္ရဲ႕သာမန္အေျဖကဖုန္းဘက္ထရီေတြကုန္ေနခဲ႔တာတဲ႔။

ကၽြန္မေခါင္းထဲမ်က္စိထဲအေတြးထဲမွာနာက်င္ရလြန္းလို႔ဟင္းလင္းျပင္ၾကီးျဖစ္သြားခဲ႔တယ္။ကၽြန္မမိဘေတြကိုသနားလိုက္တာေလ။ကၽြန္မလက္ရွိေနတဲ႔တိုက္ေပၚကေနခုန္ခ်ဖို႔၀ရန္တာကိုထြက္လိုက္တယ္။ကၽြန္မအေဖရဲ႔မ်က္ႏွာကၽြန္မအေမရဲ႕မ်က္ႏွာကၽြန္မမဂၤလာပြဲကိုစိတ္ေရာကိုယ္ပါျပင္ဆင္ေပးေနၾကတဲ႔သူေတြ။ကၽြန္မမ်က္လံုးထဲအစီအရီျမင္လာတဲ႔အခ်ိန္မွာခုန္ခ်လုဆဲဆဲေျခလွမ္းေတြကေနာက္ကိုျပန္ေရာက္ခဲ႔တယ္။ကၽြန္မရဲ႕အဆံုးသတ္မႈ႕ေနာက္မွာကၽြန္မမိဘေတြဘယ္လိုေနရွာမလဲ။ပတ္၀န္းက်င္မွာဘယ္လိုေခါင္းေဖာ္ၾကရမလဲ။ကၽြန္မအသိုင္းအ၀ိုင္းေတြ။ကၽြန္မကိုခ်စ္ၾကတဲ႔သူေတြ။နင္တို႔ရက္စက္လိုက္ၾကတာဟယ္နင္မို႔ငါ႔ကိုလိမ္ရက္တယ္ဆိုတဲ႔စကားတခြန္းကလြဲလို႔ကၽြန္မဘာမွမေျပာႏိုင္ခဲ႔ေတာ႔ဘူး။

အဲဒီေနာက္မွာေတာ႔သူဖုန္းေတြအၾကိမ္ၾကိမ္ေခၚခဲ႔တယ္။ကၽြန္မစိတ္ေတြတည္ျငိမ္ေအာင္အရင္ဆံုးလုပ္လိုက္တယ္။စိတ္ေတြတည္ျငိမ္သြားတယ္မဟုတ္ေပမယ္႔ဘာမွေထြေထြထူးထူးမေျပာေတာ႔ဘဲကၽြန္မသတ္မွတ္ရက္အတုိင္းျပန္လာခဲ႔တယ္။ေလယာဥ္ကြင္းမွာသူလာၾကိဳေပမယ္႔ကၽြန္မသူ႔မ်က္ႏွာကိုၾကည္႔ေနေပမယ္႔သူနဲ႔အသားခ်င္းထိရမွာေတာင္ရြံရွာေနမိတယ္။ဒါေပမယ္႔ကၽြန္မဘာျပသနာမွထပ္မတက္လိုတာေၾကာင္႔ကၽြန္မေၾကာင္႔ကၽြန္မမိဘေတြစိတ္မဆင္းရဲလိုတာေၾကာင္႔မိဘေတြမရိပ္မိေအာင္ေနရင္းမဂၤလာပြဲကိုဆက္လက္လုပ္ျဖစ္ခဲ႔တယ္။မဂၤလာပြဲမွာအမ်ားထင္ထားသလိုကၽြန္မဟာအလွဆံုးမိန္းခေလးတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနခဲ႔ေပမယ္႔အေပ်ာ္ဆံုးမဟုတ္ဘဲအသက္မဲ႔ေနတဲ႔အေပ်ာ္ေတြကင္းမဲ႔ေနတဲ႔ရင္ဗလာနဲ႔မိန္းမတစ္ေယာက္ျဖစ္ေနခဲ႔တယ္ဆိုတာကိုဘယ္သူမွမသိလိုက္တာပါပဲ။ 

(၄)

မဂၤလာပြဲျပီးေတာ႔သူကိုကတိေပးထားတဲ႔အတုိင္းကၽြန္မကိုယ္တုိင္လဲအေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ေနထိုင္ခဲ႔သလိုသူလဲကၽြန္မကိုကတိေပးထားတဲ႔အတိုင္းဘယ္ေလာက္ပဲအလုပ္ရႈပ္ေနပါေစညေနစာကိုအျပင္မွာမစားခဲ႔ဘဲကၽြန္မနဲ႔အတူတူစားျဖစ္ေအာင္ညတိုင္းၾကိဴးစားခဲ႔တယ္။မဂၤလာေဆာင္ျပီးေတာ႔ကၽြန္မမိဘေတြအိမ္မွာလိုက္ေနၾကေပမယ္႔ညေနဖက္သူအလုပ္ျပန္တာေနာက္က်တဲ႔အတြက္မိဘေတြကိုမေစာင္႔ခိုင္းဘဲကၽြန္မကိုယ္တိုင္ဘဲသူျပန္အလာကိုေစာင္႔ျပီးညစာအတူစားခဲ႔ၾကတယ္။ကၽြန္မကေတာ႔သူ႕ကိုမယား၀တၱရားမပ်က္ကြက္ေစရဘဲမနက္သူအလုပ္သြားခ်ိန္ကစလို႔ညအိပ္ယာ၀င္တဲ႔အထိကၽြန္မခံစားခ်က္ေတြကိုလ်စ္လ်ဴရႈ႕ျပီးမလစ္ဟင္းေအာင္လုပ္ကိုင္ေပးခဲ႔ပါတယ္။ကၽြန္မရဲ႔ခံစားမႈ႔ေတြကိုကၽြန္မရဲ႕စာတမ္းျပဳစုမႈေတြထဲမွာအာရံုစိုက္ထားျပီးမဂၤလာေဆာင္ျပီးေနာက္ေန႔ကတည္းကကၽြန္မျခံထဲမွာအပင္ေတြစိုက္တဲ႔အက်င္႔ကိုစလုပ္ခဲ႔ပါတယ္။အျမဲတမ္းပန္းေတြပြင္႔ေစခ်င္လို႔စၾကၤာပန္းႏွစ္ပင္နဲ႔ႏြယ္သာကီပန္းပင္ေတြကိုေျမပေဒသာကၽြန္းကေနအိုးလိုက္ကိုသြား၀ယ္ျပိးစိုက္ပိ်ဴးခဲ႔တယ္။ကၽြန္မအမ်ားဆံုး၀ယ္လာျဖစ္တာေတာ႔သိပ္လွတဲ႔ပန္းေရာင္ေလးေတြျဖစ္တဲ႔ႏြယ္သာကီပန္းေလးေတြပါပဲ။ရံုလိုက္ၾကီးေတြပြင္႔လုိက္ရင္ပန္းေရာင္ေတြလိႈင္ျပီးသိပ္သေဘာက်တာ။ 

ကၽြန္မႏြယ္သာကီပန္းပင္တင္ရွစ္အိုး၀ယ္ခဲ႔ျပီးအိမ္ေရွ႔အုတ္တံတိုင္းနဲ႔အိမ္ေဘးအုတ္တံတိုင္းမွာကပ္ရက္ကိုစိုက္ခဲ႔တယ္။ႏြယ္သာကီဆိုတဲ႔အမ်ိဴးကလဲေရသာပံုမွန္ရလို႔ကေတာ႔ေန႔ခ်င္းညျခင္းအံုလိုက္ၾကီးျဖစ္လာတာမ်ိဴးပန္းေတြေ၀ေ၀ဆာဆာပြင္႔တာမ်ိဴးေလ။မဂၤလာေဆာင္ျပီးေနာက္တစ္ေန႔က၀ယ္စိုက္လိုက္တာတပတ္အၾကာမွာတင္အပင္ေတြကအပြင္႔ေတြတအားပြင္႔ျပီးသန္လိုက္ၾကတာဆိုတာ။တေန႔တစ္ေခါက္ျခံထဲဆင္းတာကလြဲလို႔သာမန္အခ်ိန္ေတြဆိုရင္ကၽြန္မရဲ႔စာတမ္းအတြက္ပဲအခ်ိန္ကိုကုန္ေစလိုက္ျဖစ္တယ္။ပိတ္ရက္အားရက္ဆိုရင္ေတာင္စာတမ္းကိုအေကာင္းဆံုူးျဖစ္ေစခ်င္တဲ႔အတြက္သူအျပင္သြားရင္ေတာင္ကၽြန္မမလိုက္ျဖစ္ဘူး။အိမ္မွာဘဲစာဖတ္အင္တာနက္သံုးျပီးေနျဖစ္တယ္။တခါတေလကၽြန္မေမေမကေတာင္ကၽြန္မကိုလင္မယားႏွစ္ေယာက္အတူတူခရီးေလးဘာေလးထြက္ပါလား။စာတမ္းကိစၥနဲ႔ပင္ပန္းေနေရာေပါ႔တဲ႔။ကၽြန္မစာတမ္းျပီးမွဘဲသြားေတာ႔မယ္ေမေမ။စာတမ္းကိုစိတ္တိုင္းမက်ဘူးေနာက္သံုးလေလာက္ဆိုအကုန္အေခ်ာသပ္ျပီးျပီလို႔အဲက်မပုဂံေညာင္ဦးဖက္ထြက္ေတာ႔မယ္ဆိုျပီးေျပာရတယ္။

(၅)

.မဂၤလာေဆာင္ျပီးလို႔ေျခာက္လအၾကာမွာပဲသူက်န္းမာေရးစေဖာက္လာတယ္။ခနခနလဲမူးတယ္ေနာက္ျပီးေမာေမာေနတယ္ဆိုျပီးခနခနေျပာလာတဲ႔အတြက္ေဆးရံုမွာသြားစစ္ေတာ႔ႏွလံုးခုန္ႏႈန္းဟာသာမန္မဟုတ္ဘဲျမန္ေနတယ္တဲ႔။ေနာက္ဆံုးအေျဖကေတာ႔လံုးေရာဂါလို႔နာမည္တပ္လိုက္ၾကတယ္။သူ႔မွာႏွလံုးေရာဂါရွိေနျပီေပါ႔။သူကိုယ္တုိင္ကလဲေျပာပါတယ္။သူ႔မွအရင္ကစိတ္ရႈပ္စ၇ာစိတ္ညစ္စရာစိတ္ဖိစီးစရာေတြမ်ားခဲ႔လို႔ရည္းစားေတြသိပ္မ်ားျပီးစိတ္ေတြသိပ္ညစ္ခဲ႔ရလို႔ခုႏွလံုးေရာဂါျဖစ္တာေနမွာတဲ႔။ကၽြန္မကေတာ႔သူစေနာက္ေနေပမယ္႔မရီႏိုင္ပါဘူး။အဲဒီႏွလံုးေရာဂါလို႔ဆရာ၀န္နာမည္တပ္ျပီးေနာက္မွာသူေနတာထိုင္တာသြားတာလာတာနဲ႔ပတ္သတ္ျပီးကၽြန္မနဲ႔နည္းနည္းပါးပါးကေတာက္ကဆျဖစ္တတ္တာကလြဲလို႔ပံုမွန္အေနအထားပါပဲ။ေဆးပံုမွန္ေသာက္ျပီးေနေပမယ္႔သူမၾကာခနေမာေမာေနျပီးအသက္ရႈႏႈန္းဟာလဲျမန္ေနေလ႔ရွိတယ္။ေနာက္မၾကာခနမူးမူးေနေလ႔ရွိတယ္။ဆရာ၀န္သြားျပတိုင္းဆရာ၀န္ကဘီယာေတြမေသာက္နဲ႔ေလခင္ဗ်ားအရက္ေသာက္ေနတာလားနဲ႔အဆူခံရလို႔ကၽြန္မေတာ႔အျပင္မွာဘဲေနခဲ႔မိေတာ႔တယ္။

ကၽြန္မသူ႔ကိုလဲပံုမွန္ေဆးတိုက္ဂရုစိုက္သလိုေနမေကာင္းတာသိပ္စိတ္လာတဲ႔အတြက္အလုပ္ကေနခြင္႔ယူခိုင္းလိုက္ပါတယ္။သူ႕ရံုးကလူၾကီးေတြကလဲသူ႔မွာနွလံုးေရာဂါရွိေနျပီဆုိတာသိတဲ႔အတြက္ခြင္႔ကိုေခ်ာခ်ာခ်ဴခ်ဴပဲေပးပါတယ္။တရက္ေတာ႔သူအိမ္မွာေနရင္းေမာတယ္ေမာတယ္အသက္ရႈလို႔မရဘူးဆိုျပီးအေမာေဖာက္လာပါတယ္။ေနာက္ေတာ႔တအားလဲမူးတယ္အသက္ရႈမရဘူးဆိုျပီးေျပာတယ္တဲ႔။သူအဲလိုျဖစ္ေတာ႔႔ကၽြန္မကစာၾကည္႔ခန္းထဲမွာေမေမနဲ႔စကားေျပာေနတုန္းသူအေမာေဖာက္ေနတဲ႔အေၿကာင္းအိမ္မွာေခၚထားတဲ႔ကေလးမေလးလာေျပာလို႔သိလိုက္ရေတာ႔ေမေမကအေျပးအလႊားသြားၾကည္႔တယ္။ကၽြန္မလား။ကၽြန္မပံုမွန္ဘဲေမေမ႔ေနာက္ကေနလိုက္သြားခဲ႔ပါတယ္။အခန္းထဲေရာက္ေတာ႔အေမာေဖာက္ေနတဲ႔အတြက္ေဆးရံုကိုပို႔ဖို႔လုပ္ေနရင္းပဲသူျငိမ္က်သြားခဲ႔တယ္။ဆရာ၀န္ေရာက္လာတဲ႔အခ်ိန္မွာသူ႕ခႏၵာကိုယ္ဟာအသက္၀ိညဥ္ကင္းမဲ႔ေနျပီျဖစ္ေၿၾကာင္းအတည္ျပဳလိုက္ၾကတယ္။

ေတြေ၀ေငးေမာေနတဲ႔ကၽြန္မကိုမလႈပ္မယွက္သူ႕အေလာင္းကိုၾကည္႔ေနတဲ႔ကၽြန္မကိုကၽြန္မေဆြမ်ိဴးသားခ်င္းေတြကတက္သြားတယ္ထင္ျပီးကၽြန္မကိုလႈပ္ၾကမထိန္းထားနဲ႔သမီးေလးငိုခ်လိုက္လို႔ေျပာတဲ႔သူကေျပာ၊သူငယ္ခ်င္းရယ္ျဖစ္မွျဖစ္ရေလဆိုျပီးမဂၤလာေဆာင္ျပီးေျခာက္လအၾကာမွေယာက်ာၤးေသသြားတဲ႔သနားစရာမုဆိုးမေလးအျဖစ္နဲ႔ကၽြန္မကိုဂရုဏာေတြသက္ၾကတယ္။ဟုတ္ပါတယ္ကၽြန္မမုဆိုးမျဖစ္သြားခဲ႔ပါျပီ။သူ႔ရဲ႔ခႏၵာကိုယ္ဟာအသက္မရွိေတာ႔ေၾကာင္းႏွလံုးထေဖာက္ျပီးေသဆံုးတာျဖစ္ေၾကာင္းရင္ခြဲစစ္ေဆးခ်က္မွာအေျဖထြက္လာပါျပီ။ေနာက္သံုးရက္အၾကာမွာသူ႕အေလာင္းကိုသျဂိဳလ္ၾကေတာ႔မွာျဖစ္တယ္။ကၽြန္မမ်က္လံုးထဲမွာေတာ႔မဂၤလာေဆာင္ခါနီးေပ်ာ္ရႊင္စြာခရီးထြက္သြားခဲ႔တဲ႔သူတို႔ႏွစ္ေယာက္၊ေပ်ာ္ျမဴးေနမယ္႔ညေတြ၊ငရဲက်ေနခဲ႔ရတဲ႔ကၽြန္မရဲ႔ညေတြေၾကကြဲျခင္းေတြတုန္လႈပ္ေျခာက္ျခားမႈ႔ေတြ၊မ်က္ရည္ေတြခမ္းေျခာက္စြာနဲ႔ေကာ္ေဇာ္အနီေပၚမွာေလွ်ာက္လွမ္းခဲ႔ရတဲ႔သတို႔သမီးတစ္ေယာက္ရဲ႕ခံစားမႈ႔ေတြ၊ပိရိေသသပ္စြာလိမ္ညာခဲ႔မႈ႔ေတြအတြက္ထိုက္တန္တဲ႔ရလာဘ္တခုဆုတစ္ခုလို႔ကၽြန္မေက်ေက်နပ္နပ္လက္ခံလိုက္တယ္။
.ဟုတ္တယ္ေလဒါဟာသူရသင္႔တဲ႔ရလာဘ္ဘဲမဟုတ္လား။ကၽြန္မစီရင္ခဲ႔တဲ႔သူ႕ရဲ႕ကံၾကမၼာဘဲေလ။သူလက္ခံကိုခံရမွာေပါ႔။

(၆)

.အားလံုးနားမ်ားရႈပ္သြားၾကလား။ဒါမွမဟုတ္လင္ေသတာကိုေပ်ာ္ေနတဲ႔မိန္းမဆိုျပီးကၽြန္မကိုတမ်ိဴးထင္ေနၾကတယ္မလား။ထင္ႏိုင္ပါတယ္။ေတြးႏိုင္ပါတယ္။ဟုတ္ပါတယ္။ရွင္တို႔ထင္သလိုပဲကၽြန္မ၀န္ခံပါတယ္။လင္ေသတာ၀မ္းသာေနတယ္မဟုတ္ေပမယ္႔၀မ္းနည္းေနတဲ႔သူေၾကကြဲေနတဲ႔မိန္းမတစ္ေယာက္မဟုတ္ခဲ႔ဘူးဆိုတာပါပဲ။ေၾကကြဲဖို႔ထိုက္မွမထိုက္တန္ခဲ႔တာ။၀မ္းနည္းဖို႔လိုမွမလိုခဲ႔တာ။မိန္းမတစ္ေယာက္ရဲ႔ေမွ်ာ္လင္႔ခ်က္ေတြယံုၾကည္ခ်က္ေတြအိပ္မက္ေတြကိုရိုက္ခ်ိဴးပစ္ခဲ႔တဲ႔လူတစ္ေယာက္အေနနဲ႔အေပ်ာ္ရႊင္ဆံုးအလွပဆံုးသတို႔သမီးတစ္ေယာက္ရဲ႔အိပ္မက္ေတြကိုဖ်က္ဆီးပစ္ခဲ႔တဲ႔လူတစ္ေယာက္အေနနဲ႔ဒီလိုရလာဒ္ဟာသူ႔အတြက္သိပ္သက္သာေစတယ္။ဆိုးဆိုး၀ါး၀ါးၾကီးခံရခက္ခဲ႔တာမဟုတ္ဘူး။ဒါကၽြန္မသူ႕ကိုအသက္ညွာဆံုးေရြးခ်ယ္ေပးလိုက္တာပဲေလ။သူတမလြန္ကေနကၽြန္မကိုေက်းဇူးေတာင္တင္သင္႔ေသးတယ္။သူ႔ကိုအသက္ညွာဆံုးနည္းလမ္းကိုေရြးေပးခဲ႔တဲ႔ကၽြန္မကိုသူေရာက္ရာဘ၀ကေနေက်းဇူးတင္ေနရမွာ။သူရက္စက္ခဲ႔လို႔ပိပိရိရိလိမ္ညာခဲ႔တဲ႔အၾကိမ္အခါေပါင္းမ်ားစြာကနာက်င္မႈ႔ေတြကၽြန္မမက္ခဲ႔ရတဲ႔အိပ္မက္ဆိုးေတြ၊ခမ္းေျခာက္သြားေလာက္ေအာင္မက်ႏိုင္ေတာ႔တဲ႔မ်က္ရည္ေတြအထိျဖစ္ေအာင္လုပ္ခဲ႔တာေတြအတြက္သူျပန္ေပးဆပ္ရတာသူ႔အတြက္အရမ္းကိုသက္သာတဲ႔နည္းလမ္းတစ္ခုပါပဲ။ 

သူ႕ကိုေျခာက္လေလာက္လင္မယားအျဖစ္ေအာင္႔အီးဆက္ဆံေနရတဲ႔ကၽြန္မကိုေတာင္သူေက်းဇူးတင္သင္႔တယ္။တိုက္ေပၚကခုန္ခ်လုဆဲဆဲကၽြန္မေျခလွမ္းေတြ၊စာေတာ္တဲ႔ကၽြန္မကိုေဒါက္တာဘြဲ႔၀တ္စံုနဲ႔ျမင္ခ်င္လြန္းတဲ႔အေဖနဲ႔အေမ၊ကၽြန္မအိပ္မက္ထဲမွာညတိုင္းျမင္ေနတဲ႔ေပ်ာ္ျမဴးေနတဲ႔သူတို႔ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕ညေတြ၊ကၽြန္မပင္ပန္းၾကီးစြာဖုန္းေခၚခဲ႔ေပမယ္႔ဖုန္းပိတ္ျပီးတဏွာရာဂမီးေတာက္ေလာင္ေနတဲ႔သူတို႕ႏွစ္ေယာက္ရဲ႕မ်က္ႏွာေတြ၊သူနဲ႔ကၽြန္မသူငယ္ခ်င္းေတြကကၽြန္မကိုသ၀န္တိုသူေနရာတကာမွာသေဘာထားေသးသိမ္သူအျဖစ္သူဖန္တီးခဲ႔တာေတြ။ဒါေတြဒါေတြအရာအားလံုးအတြက္သူေပးဆပ္ခဲ႔ရတာတန္ပါတယ္ေလ။ခုသူ႔အေလာင္းကိုရင္ခြဲစစ္ခ်က္ရျပီ။ႏွလံုးၾကြက္သားေတြေရာင္ရမ္းျပီးႏွလံုးခုန္အရမ္းျမန္ျပီးအသက္ဆံုးတာ။ႏွလံုးေသြျပန္ေၾကာထဲမွာေသြးေတြသြားခဲေနတာ။ႏွလံုးေရာဂါေၾကာင္႔ေသဆံုးရတယ္လို႔ရင္ခြဲတဲ႔စစ္ခ်က္ထြက္လာျပီ။သူ႔အေလာင္းကိုေရခဲတိုက္ထဲမထည္႔ခင္ေနာက္ဆံုးၾကည္႔ၾကေတာ႔ကၽြန္မသူ႕အနားကိုတိုးတိုးေလးကပ္ေျပာလိုက္တယ္။သူအသက္မရွိေတာ႔ေပမယ္႔ၾကားမွာပါျမင္မွာပါ။ကၽြန္မလက္ခ်က္နဲ႔ရွင္ေသရတာကၽြန္မေက်နပ္ပါတယ္။ 

 (၇)

အားလံုးအံ႔ၾသေနၾကမယ္နားရႈပ္ေနၾကမယ္ဆိုတာကၽြန္မနားလည္ပါတယ္။ကၽြန္မသူ႕ကိုအဆိပ္လဲမတိုက္ခဲ႔ပါဘူး။ဘာမွမလုပ္ခဲ႔ပါဘူးေလ။ေဟာဒီကၽြန္မသိပ္ခ်စ္တဲ႔ႏြယ္သာကီေလးေတြကပဲတိုးတိုးတိတ္တိတ္ကၽြန္မအတြက္ကၽြန္မႏွလံုးသားအတြက္ကၽြန္မရဲ႔နာက်ည္းမႈ႔ေတြအတြက္ကလဲ႔စားေခ်ေပးခဲ႔ၾကတာပါ။ဟုတ္တယ္။ကၽြန္မရဲ႕ေနာက္ဆံုးထြက္ေပါက္ဟာသူေသေစဖို႕ဘဲ။ကၽြန္မခံစားခဲ႔ရတာေတြအတြက္အသက္ညွာဆံုးနည္းလမ္းအျဖစ္သူ႔ကိုညတိုင္းထမင္းထဲမွာႏြယ္သာကီပင္ရဲ႕အေစးေတြပံုမွန္အခ်ိဴးအစားနဲ႔ထည္႔ေကၽြးခဲ႔တာပဲ။ႏြယ္သာကီပင္ဟာသာမာန္အခ်ိဴးအစားထက္ပိုစားမိမယ္ဆိုရင္ႏွလံုးအေမာေဖာက္တာေတြေသြး၀မ္းသြားေစႏိုင္သလိုအာရံုေၾကာပိုင္းဆုိင္ရာေတြပါျဖစ္ေစတတ္တဲ႔အတြက္ကၽြန္မဓာတ္ခြဲခန္းထဲမွာၾကြက္ေလးေတြကိုစမ္းသပ္ျပီးမွၾကြက္တစ္ေကာင္နဲ႔အတူသူ႔ကိုပါစမ္းသပ္ခဲ႔တယ္။ၾကြက္ကေတာ႔လူထက္ခံႏိုင္ရည္အားနည္းတဲ႔အတြက္သူမဆံုးခင္တလေလာက္အလိုထဲကေသသြားခဲ႔တယ္။အဲဒီအတြက္ကၽြန္မသူသြားေတာ႔မယ္႔အခ်ိန္ဟာေနာက္တစ္လႏွစ္လအတြင္းမွာဘဲျဖစ္လိမ္႔မယ္ဆိုတာခန္႔မွန္းျပီးသားျဖစ္တယ္။အဲဒီအတြက္ေတာ႔သူ႔ကိုဘုရားတရားလုပ္ဖို႔ဘုရားေတာ႔ရွိခိုးဖို႔ကၽြန္မတိုက္တြန္းခဲ႔တယ္။ကၽြန္မသူ႕အတြက္အေကာင္းဆံုးနည္းလမ္းေတြေရြးေပးခဲ႔တာပါေလ။ဒီလိုနဲ႔အလုပ္အကိုင္အေနအထိုင္ေတြမွားတာရယ္ႏြယ္သာကီရဲ႕အေစေတြရဲ႕တုန္႔ျပန္မႈ႕ဟာႏွလံုးကိုေကာင္းေကာင္းရိုက္ခတ္ခဲ႔တယ္။ဒီေရာဂါလကၡဏာေတြျပလိမ္႔မယ္ဆိုတာကၽြန္မဓာတ္ခြဲခန္းထဲမွာၾကြက္ကိုစမ္းသပ္ျပီးသားျဖစ္တာမိဳု႔သူျဖစ္လာတာနဲ႔ၾကြက္ရဲ႕ခံစားမႈ႔ေတြဟာတေထရာထဲျဖစ္တယ္။ၾကြက္ေသကိုခြဲစိတ္လိုက္တဲ႔အခါမွာလဲႏွလံုးၾကြက္သားေတြတင္းၾကပ္ျပီးႏွလံုးေရာင္ကိုင္းျပီးေသတဲ႔လကၡဏာမ်ိဴးကိုသာပဲေတြ႔ရတယ္။ကၽြန္မစီစဥ္တဲ႔အတိုင္းပဲ၀င္လာခဲ႔တာပါပဲ။ဒီလိုနဲ႔ဘဲမေန႔ညကကၽြန္မရဲ႕စာတမ္းဟာလည္းေအာင္ျမင္စြာနဲ႔ျပီးဆံုးခဲ႔ပါတယ္။။

စာဖတ္ပရိတ္သတ္ၾကီးမ်က္စိရႈပ္နားရႈပ္မ်ားအူလည္လည္မ်ားျဖစ္သြားလားမသိဘူး။ကၽြန္မအျပီးသတ္လိုက္တဲ႔ကၽြန္မရဲ႔စာတမ္းကႏြယ္သာကီပင္ရဲ႔အေၾကာင္းပါပဲ။စာတမ္းျပဴစုေနတဲ႔ကၽြန္မကိုနာၾကင္မႈ႔ေတြအိပ္မက္ဆိုးေတြေပးခဲ႔တဲ႔သူ႕ကိုကၽြန္မစာတမ္းအတြက္ျပန္ေပးဆပ္ခိုင္းလိုက္တာေလ။ပရိတ္သတ္ၾကီးကိုမိတ္ဆက္ေပးဖို႕က်န္သြားတာကကၽြန္မကဇီ၀နည္းပညာကိုေဒါက္တာဘြဲ႔အတြက္စာတမ္းျပဴစုေနတဲ႔သူဆိုပါေတာ႔ေလ။စၾကာပန္းပင္ေတြကိုေတာ႔ႏြယ္သာကီေတြခ်ည္း၀ယ္ရင္သိတဲ႔သူေတြရိပ္မိမဆိုးလို႔ၾကားညွပ္၀ယ္ခဲ႔တာျဖစ္ျပီးရွစ္အိုးေလာက္တျပိဳင္ထဲစိုက္ရတဲ႔အေၾကာင္းကေတာ႔ႏြယ္သာကီရဲ႕အေစးကိုထုတ္တဲ႔ေနရာမွာတေန႔နည္းနည္းကိုင္းခ်ိဴးရတာျဖစ္လို႔အပင္ကကိုင္းေတြခ်ိဴးတာသိပ္မ်ားေနရင္မသိသာေအာင္လို႔တခါထဲရွစ္အိုး၀ယ္ခဲ႔တာေပါ႔။

ကၽြန္မအိမ္ေရွ႕မွာသိပ္လွတဲ႔ႏြယ္သာကီပန္းေတြအမ်ားၾကီးရွိတယ္.........................................။
လူေတြသိပ္လွတယ္လို႔ေျပာတဲ႔ႏြယ္သာကီပန္းေလးေတြကၽြန္မအိမ္အေရွ႔အိမ္ေဘးပတ္လည္မွာအမ်ားၾကီးရွိတယ္။
ကၽြန္မႏြယ္သာကီပန္းေလးေတြကိုသိပ္ခ်စ္တယ္...............................။
 ဒါေပမယ္႔ထူးထူးဆန္းဆန္းမေန႔ညကသူဆံုးေတာ႔မိုးေတြသည္းၾကီးမဲၾကီးရြာသလိုကၽြန္မခ်စ္တဲ႔ႏြယ္သာကီပန္းေလးေတြဟာအကုန္လံုးလူခူးျဖတ္ထားသလိုမ်ိဴးအပင္မွာတပြင္႔မွမက်န္ေတာ႔ေလေအာင္ကိုေျမျပင္ေပၚကိုအကုန္ေၾကြက်ကုန္ၾကတယ္။


ျပီးပါျပီ

စာဖတ္သူမ်ားအားလံုးကိုေလးစားခ်စ္ခင္လွ်က္

မဒမ္ကိုး
1/4/2014
 ေအပရယ္ဖူးအမွတ္တရ
အဂၤါေန႔ 
3နာရီ20မိနစ္ စကၤာပူစံေတာ္ခ်ိန္



7 comments:

ေဆြေလးမြန္ said...

ဟုတ္တယ္ အခ်စ္ကေနနာက်ည္းမွုေတြအၿဖစ္ေၿပာင္းသြားတာ ပိပိရိရိနဲ႕ ဖတ္လို႕အရမ္းေကာင္းပါ၏

Tuumar said...

စိတၱဇ လူသတ္​သမားလို႔ထင္​မိတယ္​
အခ်စ္​ဆိုတာ မိုက္​႐ူးရဲဆန္​ျခင္​းတစ္​မ်ဳိး​ေလ အခ်စ္​က အရာရာကို ဖန္​တီး​ေျပာင္​းလည္​းလိုပ္​တာလည္​း့ျဖစ္​ႏိုက္ခဲ့တယ္

မိုးသက္ said...

ေၾကာက္ထွာ..
အတက္တည က အာ့မ်ိဳးေတြလည္းေရးတတ္တယ္ေနာ္ နအမ.. O.O

Aunty Tint said...

မေန႔ညက အိပ္ခါနီးဖတ္ၿပီး အခုမွ ကြန္မန္႔၀င္ေပးတာ မဒိုးေရ... ဖတ္လို႔ေကာင္းတယ္ အစပ်ိဳးထားတာက အစ အဆံုးသတ္တာေလးအထိ စိတ္၀င္စားဘို႔ေကာင္းတဲ့ ဇာတ္အိမ္ေလး။

ေမတၱာျဖင့္
တီတင့္

အမ္တီအန္ said...

ဒီလို လိုင္းမ်ဳိးလဲ ေရးတတ္တာပါပဲလား ဒိုးကန္ေရ.. ဆရာမႀကီး ကလ်ာ(၀ိဇၨာ/သိပၸံ)၀တၱဳေတြက အဲ့ဒီလို လိႈ႕၀ွက္သည္းဖိုေတြေလ..။

starlay said...

မိုက္စ္..အမကိုး.. :)

Thu said...

အမအရမ္းေကာင္းတယ္။အမေရးတဲ့ထဲမွာက်ားေထာင္ေခ်ာက္လဲၾကိဳက္တယ္။ခုခ်စ္ေသာႏြယ္သာကီဝတၳဳလဲမိုက္တယ္။
အမေရးတာေတြဖတ္ခ်င္ေသးတယ္။ဖဘမွာအားရင္ဒီမွာလဲစာေလးေတြေရးပါအုန္းေနာ္
@Ahthu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...