Sunday, July 10, 2011

ရံုတင္ေနဆဲ ရုပ္ရွင္အသစ္မ်ား

Movie name:Transformers: Dark of the Moon
Movie Genres:
Action, Adventure, Sci-Fi
Movie Released: 1 Jul, 2011
Video Length: 2 hr 37 min
ရုပ္ရွင္ၾကည့္ရန္ ကလစ္ပါ





Movie name:X-Men: First Class
Movie Genres:
Action, Drama, Sci-Fi
Movie Released: 3 Jun, 2011
Video Length: 2 hr 12 min
ရုပ္ရွင္ၾကည့္ရန္ ကလစ္ပါ






Movie name:Mr. Popper's Penguins:
Movie Genres: Comedy
Movie Released: 17 Jun, 2011
Video Length: 1 hr 35 min

ရုပ္ရွင္ၾကည့္ရန္ ကလစ္ပါ





Movies name:Kung Fu Panda 2
Movie Genres: Action, Animation, Comedy, Family
Movie Released: 26 May, 2011
Video Length: 1 hr 30 min

ရုပ္ရွင္ၾကည့္ရန္ ကလစ္ပါ






Movie name:Pirates of the Caribbean: On Stranger
Movie Genres: Action, Adventure, Fantasy
Movie Released: 20 May, 2011
Video Length: 2 hr 16 min

ရုပ္ရွင္ၾကည့္ရန္ ကလစ္ပါ






Movie name:Thor
Movie Genres: Action, Adventure, Drama, Fantasy, Sci-Fi
Movie Released: 6 May, 2011
Video Length: 1 hr 54 min

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...